Siste samling av billedlige meme-artikler

lørdag 10. oktober 2020

Du Er Så Morsom

Hvilket organ vil da være det største i kroppen hans. Ikke bekymre deg de er ikke grå hår de er visdomens høydepunkter.

Du Er Skuff No Vitser Og Morsomme Bilder Morsomme Sitater Morsomme Tekster Morsomme Vitser

Gratulerer med konfirmasjonen skjønne niesen min.

Du er så morsom. Du er jo morsom jo. Jeg er sort når du får meg rød når du bruker meg og hvit når du er ferdig med meg. Jeg er så glad for å høre at du er over bakken i stedet for under den.

Du har et pent navn. To a woman du er nydelig. Er så stolt av deg.

Siden vi er bestevenner så vet jeg at du er svært ydmyk og at du blir flau av kostbare gaver. På denne siden finner du masse inspirasjon og noen gagdets som garantert faller i smak. Har du lyst å dra på date.

Mange gode avkastninger på bursdagen din. Hvorfor sa du ikke det i bryllupet. Er du ledig i morgen kveld.

Uansett hvilken type du er så finner du alt du trenger her. Du er tilfeldigvis ekstremt klok. Kjøp en morsom gave.

Omtenksomme gaver må ikke alltid være noe seriøst. Jens tar 50 armehevinger og 30 knebøy hver dag i ti år. Du kan for eksempel bruke ordet beliva i stedet for morsom som er det som gjør dem synonymer til hverandre husk imidlertid at betydningen av ord ofte avhenger av konteksten.

Så det er også med ordet morsom hvorfor man bør sørge for at synonymer som er funnet egner seg egentlig til konteksten der du vil bruke dem. Derfor kun for å ikke gjøre deg ukomfortabel selvsagt har jeg i år begrenset bursdagsgaven til dette enkle men hjertefølte kortet. Relaterte oppslagsord egnet for kryssord.

Alt på en gang. I would like to invite you to dinner. Jeg har all kunnskapen du har men jeg er så liten at du får plass i hånden min.

I over 40 årene gratulerer med dagen. Dikt 29 av 30. Morsom er 6 bokstaver langt og inneholder 2 vokaler og 4 konsonanter.

Jeg er våt jeg er kald jeg er ganske lei hva har jeg egentlig gjort hvorfor kom snøen igjen min vei og det så innmari fort. Du er unik smart morsom sporty tøff og ydmyk. You have a beautiful name.

Er så uendelig glad i deg og så stolt for å være din fadder. Altså for å promotere deg selv på singelmarkedet forresten jeg tuller ikke altså. Can you tell me more about you.

April 6 2013 at 10 10 am. Vil du bli med meg ut å spise middag. Artig festlig hyggelig munter underholdende.

For info som ikke er relatert til kryssord så kan du slå opp morsom i ordboka. Jeg antar det er derfor du startet denne bloggen. Nydelig aprilspøk hehe.

Når du er alder har du lært alt du trenger bare å huske det. Kan du fortelle meg mer om degselv. Du kan vise din kjærlighet med en morsom tvist så blir gaveåpningen noe dere sent vil glemme.

Aerlighet Vare Lengst Skuff No Vitser Og Morsomme Bilder Morsomme Vitser Morsomme Historier Vitser

En Gammel Dame Sto Morsomme Sitater Morsomme Tekster Vitser

Selv Om Man Ikke Skuff No Vitser Og Morsomme Bilder Sitater Om Lykke Positive Sitater Inspirerende Ord

Her Om Dagen Var Jeg Med Skuff No Vitser Og Morsomme Bilder Morsomme Tekster Morsomme Historier Morsomme Sitater

Dommeren Ser Pa Den Skuff No Vitser Og Morsomme Bilder Morsomme Sitater Vitser Morsomme Bilder

Pin Pa Vitser

Pin Pa Vitser

Kjerringa Ringte Til Statoil Skuff No Vitser Og Morsomme Bilder Vitser Humor Morsomme Sitater

Nar Du Blir Sliten Sa Ta Deg Litt Tid Skuff No Vitser Og Morsomme Bilder I 2020 Positive Sitater Morsomme Sitater Vakre Sitater

Pin Pa Alt

Pin Pa Magiske Oyeblikk


0 kommentarer:

Legg inn en kommentar